امکانات و توانایی های سامانه پیام کوتاه

برای خرید پنل پیامک به قیمت آن توجه نکنید، به جای آن تمام توجه خود را به خدمات و پشتیبانی آن معطوف کنید. از آنجایی که هیچ ارزانی بی حکمت نیست، در خرید پنل ارسال پیامک هم قیمت پایین، مبنی بر بهتر بودن آن نیست. ما برای متمرکز کردن خدمات خود در خرید سامانه پیامکی، چند نوع پنل را ارائه می کنیم، که همه آنها از نظر ماهیت و کاربرد برای مخاطبان یکسان است. اگر پنل اس ام اس را برای گسترده کردن کسب و کار خود و تعامل با مشتریانتان انتخاب کرده اید. پیشنهاد ما به شما پنل ویژه کاربران است ،و اما اگر می خواهید از این راه کسب درآمد کنید و کاربر شما خرید پنل اس ام اس داشته باشد که ما به شما تبریک میگوییم و پنل ویژه نمایندگان را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت سامانه پیامکی ،یکبار برای همیشه پرداخت میشود و تمدید سالیانه ندارد , اما در طرح جدید پنل های تمدیددار هم اضافه شد. و این می تواند برای شما یک سرمایه گذاری کوچک به شمار برود. فراموش نکنید که شما میتوانید پنل پیامک خود را با ادرس و نام برند خودتان داشته باشید و این یک شغل فریلنسری با درآمد عالی برای شما به حساب می آید. اکنون کافیست کلیک کنید، تا بصورت خودکار به سایت دمو وارد شوید ، و پس از ورود ، در کادر رمز عبور و نام کاربری کلمه - demo - را جایگزین کنید، تا دموی کامل سامانه را مشاهده کنید. در بروزرسانی اخیر ، پنل های کاربری و نمایندگی فوق العاده با مدت زمان ۷ روز ، بصورت آزمایشی و رایگان ایجاد شد، تا شما ثبت نام و فعال کنید، و در صورت رضایت کامل ، هزینه پنل را پرداخت کنید. پنل های آزمایشی، کاملترین پنل اس ام اس می باشد و هیچ فرقی با پنل های ویژه ما ندارد.

در ادامه به مهم ترین امکانات بصورت تکمیلی و جزئی ، اشاره خواهیم کرد ، پس برای شناخت و آگاهی دقیق از امکانات پنل ، همراه ما باشید ...
فاطیما
واحد آموزش

✳ ارسال :

✴ ایمیل :

 ✅ ارسال ایمیل 

✅ ارسال دستی ایمیل 

✅ ارسال ایمیل دفترچه تلفن 

✅ ارسال ایمیل از فایل 

✴ پیامک :

✅ ارسال 

✅ ارسال بر روی دکل های BTS ایرانسل 

✅ ایرانسل منطقه ای 

✅ پردازش ارسال 

✅ پیام های پیش فرض 

✅ انتخاب پیام پیش فرض 

✅ محاسبه هزینه 

✅ امضا جهت ارسال 

✅ ارسال سریع 

✅ ارسال دفترچه تلفن 

✅ ارسال bts 

✅ ارسال منطقه ای کشوری 

✅ ارسال مشاغل 

✅ ارسال مشاغل به تفکیک استان 

✅ ارسال کد پستی 

✅ ارسال محله ای 

✅ ارسال منطقه ای ایرانسل 

✅ ارسال رده سنی جنسیت 

✅ ارسال از فایل 

✅ همراه اول با تقسیمات کشوری 

✅ ارسال دوباره پیام 

✅ ارسال نظیر به نظیر 

✅ ارسال کلمات کلیدی 

✅ ارسال از روی نقشه 

✅ ارسال از بانک اختصاصی 

✅ لیست ارسال دوره ای 

✅ حذف ارسال دوره ای 

✅ ارسال پیام صوتی 

✅ ارسال کدپستی جدید همراه اول 

✅ ارسال منطقه ای لیست سفید

✳ گزارشات ارسال :

✴ گزارش ارسال :

✅ گزارشات ارسال 

✅ گرفتن خروجی ارسال 

✅ مشاهده جزئیات ارسال 

✅ گرفتن خروجی ار دریافت کنندگان 

✅ گزارش ارسال سیستمی

✴ بلک لیست ارسال :

✅ شماره جدید 

✅ افزودن شماره 

✅ لیست شماره های بلک لیست 

✅ ویرایش شماره 

✅ به روز رسانی شماره 

✅ حذف شماره

✳ پیام های دریافتی :

✴ پیام دریافتی :

✅ لیست پیام های دریافتی 

✅ حذف پیام های دریافتی 

✅ اعمال خوانده شده پیام دریافتی 

✅ پاسخ به پیام دریافتی

✴ منشی پیام دریافتی :

✅ لیست منشی ها 

✅ منشی پیام دریافتی جدید 

✅ توانایی افزودن منشی عضویت 

✅ ویرایش منشی 

✅ توانایی به روز رسانی منشی عضویت 

✅ توانایی حذف منشی عضویت

✴ بلک لیست :

✅ لیست شماره بلک لیست 

✅ تعریف شماره بلک لیست 

✅ توانایی افزودن بلک لیست 

✅ ویرایش شماره بلک لیست 

✅ توانایی به روز رسانی بلک لیست 

✅ توانایی حذف بلک لیست

✳ پیام پیشفرض :

✴ گروه پیام پیشفرض :

✅ لیست پیام پیش فرض 

✅ گروه پیام پیش فرض 

✅ توانایی افزودن گروه پیش فرض 

✅ ویرایش گروه پیش فرض 

✅ توانایی به روز رسانی گروه پیش فرض 

✅ توانایی حذف گروه پیش فرض

✴ پیام پیشفرض :

✅ لیست پیام پیش فرض 

✅ پیام پیش فرض جدید 

✅ توانایی افزودن پیام پیش فرض 

✅ ویرایش پیام پیش فرض 

✅ توانایی به روز رسانی پیام پیش فرض 

✅ توانایی حذف پیام پیش فرض

✳ دفترچه تلفن :

✴ دفترچه تلفن :

✅ لیست دفتر چه ها 

✅ افزودن دفترچه 

✅ توانایی افزودن دفترچه 

✅ ویرایش دفترچه 

✅ توانایی به روز رسانی دفترچه 

✅ توانایی حذف دفترچه 

✅ خروجی از دفترچه تلفن

✴ شماره دفترچه تلفن :

✅ لیست شماره ها 

✅ افزودن شماره جدید 

✅ افزودن شماره از فایل 

✅ توانایی افزودن شماره از فایل 

✅ توانایی افزودن شماره به دفترچه 

✅ ویرایش شماره جدید 

✅ توانایی به روز رسانی شماره دفتر چه 

✅ توانایی حذف شماره دفترچه

✴ فیلد اضافی دفترچه :

✅ لیست فیلد ها 

✅ فیلد جدید دفترچه 

✅ توانایی افزودن فیلد اضافی 

✅ ویرایش فیلد دفترچه 

✅ توانایی به روز رسانی فیلد اضافی 

✅ توانایی حذف فیلد اضافی

✳ امکانات پیشرفته :

✴ پاسخگوی خودکار :

✅ لیست پاسخ های دستی 

✅ پاسخ دستی جدید 

✅ توانایی ثبت پاسخ دستی 

✅ ویرایش پاسخ دستی 

✅ تونایی به روز رسانی پاسخ دستی 

✅ توانایی حذف پاسخ دستی

✴ مسابقه :

✅ لیست مسابقه 

✅ مسابقه جدید 

✅ توانایی افزودن مسابقه 

✅ ویرایش مسابقه 

✅ توانایی به روز رسانی مسابقه 

✅ توانایی حذف مسابقه 

✅ توانایی مشاهده پاسخ مسابقه 

✅ مشاهده مسابقه 

✅ توانایی مشاهده نمودار مسابقه 

✅ مشاهده نتایج 

✅ نمایش قرعه کشی

✴ نظرسنجی :

✅ لیست نظر سنجی 

✅ نظر سنجی جدید 

 ✅ توانایی افزودن نظر سنجی 

✅ ویرایش نظر سنجی 

✅ توانایی به روز رسانی نظر سنجی 

✅ توانایی حذف نظر سنجی 

✅ توانایی مشاهده پاسخ نظر سنجی 

✅ مشاهده نظر سنجی 

✅ توانایی مشاهده نمودار نظر سنجی 

✅ مشاهده نتایج

✴ سیستم ایمیل :

✅ لیست سیستم ایمیل 

 ✅ سیستم ایمیل جدید 

✅ توانایی افزودن سیستم ایمیل 

✅ ویرایش سیستم ایمیل 

 ✅ توانایی به روز رسانی سیستم ایمیل 

✅ توانایی حذف سیستم ایمیل 

✅ دریافت کنندگان

✴ منشی عضویت :

✅ لیست منشی عضویت 

✅ اعضا حذف شده 

✅ اعضا اضافه شده 

✅ افزودن منشی عضویت 

✅ توانایی افزودن منشی عضویت 

✅ ویرایش منشی عضویت 

✅ توانایی به روز رسانی منشی عضویت 

✅ توانایی حذف منشی عضویت

✴ اخطاریه و تبریکات :

✅ لیست اخطاریه و تبریکات 

✅ اخطاریه و تبریک جدید 

✅ توانایی افزودن اخطاریه 

✅ ویرایش اخطاریه و تبریک 

✅ توانایی به روز رسانی اخطاریه 

✅ توانایی حذف اخطاریه

✴ تبریکات :

✅ لیست تبریکات 

 ✅ تبریک جدید 

✅ توانایی افزودن اخطاریه 

✅ ویرایش تبریک 

✅ توانایی به روز رسانی اخطاریه 

✅ توانایی حذف اخطاریه

✴ اقساط :

✅ لیست اقساط 

 ✅ افزودن اقساط 

✅ توانایی افزودن اقساط 

✅ ویرایش اقساط 

✅ توانایی به روز رسانی اقساط 

✅ توانایی حذف اقساط

✴ هدیه :

✅ لیست هدایا 

✅ ایجاد هدیه 

✅ توانایی افزودن هدیه 

✅ ویرایش هدیه 

✅ افزودن هدیه 

✅ توانایی افزودن هدیه 

✅ توانایی به روز رسانی هدیه 

✅ توانایی حذف هدیه 

✅ توانایی حذف لیست هدایا

✴ ویزیت :

✅ لیست نوبت 

✅ لیست ویزیت کنندگان 

✅ نوبت جدید 

✅ توانایی افزودن نوبت دهی 

✅ ویرایش نوبت 

✅ توانایی به روز رسانی نوبت دهی 

✅ توانایی حذف نوبت دهی

✴ انتقادات و پیشنهادات :

✅ لیست صندوق انتقادات و پیشنهادات 

 ✅ مشاهده شرکت کنندگان 

 ✅ صندوق انتقادات و پیشنهادات جدید 

 ✅ توانایی افزودن 

✅ ویرایش صندوق انتقادات و پیشنهادات 

✅ توانایی به روز رسانی 

✅ توانایی حذف

✴ کدخوان :

✅ افزودن کدخوان 

✅ ویرایش کد خوان 

✅ افزودن کد خوان 

✅ به روز رسانی کد خوان 

✅ حذف کد خوان 

✅ لیست کد خوان 

✅ افزودن کد 

✅ افزودن فایل 

✅ مشاهده کدها 

✅ حذف کد 

✅ خروجی از کد خوان

✳ خدمات هوشمند :

✴ انتقال دهنده :

✅ لیست انتقال دهنده 

 ✅ افزودن انتقال دهنده 

 ✅ توانایی افزودن انتقال دهنده 

 ✅ ویرایش انتقال دهنده 

 ✅ توانایی به روز رسانی انتقال دهنده 

 ✅ توانایی حذف انتقال دهنده

✴ اطلاعات حساب و خدمات هوشمند :

✅ کنترل پنل از موبایل 

✅ پروفایل 

✅ اطلاعات تماس با مدیریت 

✅ وب سرویس بدون APIKey 

✅ افزونه ها

✴ همکاران :

✅ توانایی افزودن همکار 

✅ همکار جدید 

✅ لیست همکاران 

✅ ویرایش همکار 

✅ توانایی به روز رسانی همکار 

✅ توانایی حذف همکار

✳ ارزش افزوده :

✴ ارزش افزوده :

✅ ثبت نام سیستم ارزش افزوده 

✅ توانایی ثبت نام ارائه دهنده محتوا 

 ✅ توانایی حذف ارائه دهنده محتوا 

 ✅ نمایش ارائه دهنده 

✅ توانایی پاسخ به تیکت در ارائه دهنده 

 ✅ افزودن سرویس ارزش افزوده 

 ✅ توانایی افزودن سرویس 

 ✅ لیست سرویس ها 

✅ نمایش سرویس ارزش افزوده 

 ✅ توانایی پاسخ به تیکت در سرویس 

 ✅ توانایی حذف سرویس 

 ✅ ارسال پیام 

✅ توانایی افزودن پیام ارزش افزوده 

✅ پیام های ارسالی 

✅ مشاهده پیام 

✅ توانایی پاسخ به تیکت پیام 

✅ آپلود فایل

✴آهنگ پیشواز :

✅ آهنگ پیشواز جدید 

 ✅ افزودن آهنگ پیشواز 

✅ لیست آهنگ های پیشواز 

✅ راهنما آهنگ پیشواز

✳ مدیریت و تنظیمات :

✴ کاربر :

✅ مشاهده پروفایل 

✅ لیست کاربران 

✅ افزودن کاربر 

✅ توانایی افزودن کاربر 

✅ ویرایش کاربر 

✅ توانایی به روز رسانی کاربر 

✅ توانایی حذف کاربر 

✅ لیست کاربران 

✅ شماره های کاربر 

✅ توانایی اختصاص شماره به کاربر 

✅ خروجی از کاربر 

✅ ورود به پنل کاربر 

✅ انتقال موجودی 

✅ اعمال افزایش موجودی 

✅ کاربران آنلاین 

✅ مدیریت ایمیل ها 

✅ افزودن ایمیل به کاربر 

✅ حذف ایمیل کاربر

✴ پرداخت شده :

✅ گزارشات مالی 

✅ تراکنش ها 

✅ شارژ حساب 

✅ پرداخت 

✅ مشاهده 

✅ توانایی تائید خرید شارژ 

✅ خروجی از گزارشات و تراکنش ها

✴ قیمت گذاری پیامک :

✅ قیمت گذاری پیامک 

✅ توانایی افزودن قیمت گذاری پیامک به کاربر 

✅ ویرایش قیمت گذاری پیامک 

✅ توانایی به روز رسانی قیمت گذاری پیامک

✴ قیمت گذاری خطوط :

✅ قیمت گذاری خطوط 

✅ توانایی افزودن قیمت گذاری خطوط

✴ سطوح دسترسی :

 ✅ لیست سطوح دسترسی 

✅ سطح دسترسی جدید 

✅ اعمال سطح دسترسی جدید 

✅ ویرایش سطوح دسترسی 

✅ به روز رسانی سطوح دسترسی

✴ اخبار :

✅ توانایی مشاهده خبر صفحه اصلی 

✅ لیست اخبار 

✅ خبر جدید 

✅ توانایی افزودن خبر 

✅ ویرایش خبر 

✅ توانایی به روز رسانی خبر 

✅ توانایی حذف خبر

✴ تاریخچه کاربران :

✅ تاریخچه کاربران

✴ مدارک :

✅ ارسال مدارک 

✅ توانایی افزودن مدارک 

✅ لیست مدارک 

✅ مشاهده مدارک ثبت شده

✴ پیام به کاربر :

✅ لیست پیام ها 

✅ پیام به کاربر 

✅ توانایی افزودن پیام به کاربر 

 ✅ مشاهده پیام 

 ✅ پاسخ پیام

✴ تنظیمات سیستمی :

✅ تنظیمات سیستمی

✴تنظیمات بانک :

✅ گروه بانک جدید 

 ✅ افزودن بانک جدید 

 ✅ ویرایش گروه بانک 

 ✅ به روز رسانی گروه بانک

✴ بانک شماره :

✅ افزودن شماره به بانک 

 ✅ بانک جدید 

 ✅ لیست بانک 

✅ ویرایش بانک 

✅ به روز رسانی بانک 

✅ حذف بانک 

✅ افزودن شماره به بانک از طریق فایل اکسل 

 ✅ بارگذاری فایل اکسل

✳ خدمات وبسرویس :

✴ apikeys :

✅ لیست کلیدها 

✅ ایجاد کلید جدید 

✅  apikeys_revoke

✅  apikeys_add

✳ ارسال براساس پترن :

✴ ارسال پترن :

✅ لیست پترن 

 ✅ ایجاد پترن جدید 

✅ افزودن پترن

✳ پشتیبانی :

✴ راهنما :

✅ لیست راهنما 

 ✅ نمایش راهنما

✴ تیکت :

✅ لیست تیکت 

✅ تیکت جدید 

✅ توانایی افزودن تیکت 

✅ مشاهده تیکت 

✅ ارسال پاسخ

✴ درخواست خط خدماتی :

✅ لیست خطوط خدماتی 

✅ فرم خط خدماتی 

✅ توانایی افزودن خط خدماتی 

✅ راهنما خط خدماتی

✳ عملیات حساب :

✴ خرید خط :

✅ خرید شماره 

✅ توانایی خرید شماره 

✅ لیست پرداخت 

✅ پرداخت شده ها 

✅ توانایی حذف سبد خرید 

✅ نمایش خرید شماره 

✅ توانای وصل شدن به بانک

 

آیا هزینه تمدید سالیانه از کاربران دریافت میشود؟

خیر… علی رغم اینکه آپدیت های روزانه در سامانه انجام می شود، هیچ هزینه ای از کاربران سامانه برای تمدید دریافت نمی شود. ( تغییر در بسته های اسمس )

آیا برای آگاهی از دلیور شدن پیامک ها هزینه ای کسر می شود؟

خیر، این امکان از طریق وب سرویس در پنل نمایش داده می شود، شامل هیچ هزینه ای نیز نمی شود.

در صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟

خیر… شارژ پنل، به صورت مادام العمر در پنل باقی خواهد ماند.

بعد از خرید خط چه مدت زمانی برای اضافه شدن به پنل و ارسال نیاز است؟

بلافاصله بعد از این که خط از سمت شما سفارش داده شود، اطلاعات خط به اپراتور ارجاع می شود و بعد از تایید اپراتور، خط احراز هویت شده و به پنل اضافه می شود.

تمام خطوط در ساعات اداری همان روز، یا نهایتا یک روز بعد از سفارش به پنل اس ام اس شما اضافه می شود.

بعد از خرید پنل اس ام اس، فعالسازی سامانه چقدر زمان میبرد؟

فعالسازی بعد از خریدپنل اس ام اس، در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام میشود.

آیا در صورت خرید پنل پیامک و عدم رضایت، گارانتی عودت وجه وجود دارد؟

بله…

پنل پیامک موبیران، تا ۷ روز بدون پرداخت هزینه و آزمایشی برای شما فعال می شود.

قیمت سامانه اس ام اس بر چه اساسی ارائه میشود؟

قیمت سامانه اس ام اس، با توجه به هزینه پشتیبانی ۲۴ ساعته و فعالیت های تیم فنی جهت آپدیت ها و هزینه های سرور و …، مشخص شده است که این هزینه فقط یک بار پرداخت شده (تغییردرسرویس) و عضویت در سامانه به صورت مادام العمر میباشد.

قیمت ارسال اس ام اس تبلیغاتی چقدر است؟

با توجه به این که سامانه ما، با تمام اپراتورهای مخابراتی به صورت مستقیم و بدون واسطه فعالیت میکند، مناسب ترین قیمت اس ام اس تبلیغاتی را ارائه میدهد.

آیا دریافت اس ام اس شامل هزینه ای میشود؟

برای دریافت اس ام اس هایی که از سمت مخاطبان ارسال میشود، احتیاج به پرداخت هزینه نمیباشد. دریافت پیامک روی خطوط اختصاصی پنل انجام شده و میتوانید از آنها خروجی اکسل تهیه نمایید.

مالیات بر ارزش افزوده چه زمانی و به چه صورتی اعمال میشود؟

هنگام شارژ آنلاین، مالیات بر ارزش افزوده به صورت سیستمی کسر شده و سپس شارژ به پنل اضافه میشود.

چطور میتوان از پنل نمایندگی کسب درآمد داشت؟

بعد از خرید پنل نمایندگی امکان کسب درآمد از طریق فروش اکانت، فروش شارژ و فروش خط وجود دارد.

 

⛔ آیا پیام صوتی باید فرمت خاصی داشته باشد؟

✅ بله، فایل صوتی می بایست با فرمت ( wav ) بوده و بهتر است دارای مشخصات

(۸۰۰۰hz) – (16kb) – (Mono) 

باشد.

✳ در پنل کاربری مسیج پنل و در بخش ارسال پیامک صوتی می توانید از لینک coverter برای تبدیل فرمت اولیه به فرمت استاندارد استفاده کنید و سپس فایل تبدیل شده را در پنل آپلود کنید.

 

⛔ آیا هزینه پیام های نرسیده عودت داده می شود؟ ( پیام صوتی )

✅ بله، در این نوع ارسال هزینه پیام های نرسیده به مخاطب یا رد تماس شده عودت داده می شود و فقط هزینه ارسال های موفق در پنل ثبت می شود.

 

⛔ آیا پیام صوتی قابلیت ارسال انبوه را دارد ؟

✅ بله، هیچ محدودیتی در تعداد ارسال پیام صوتی وجود ندارد و امکان ارسال پیامک صوتی به صورت انبوه و تکی وجود خواهد داشت.

 

⛔ آیا امکان ارسال به تفکیک محله نیز وجود دارد؟

✅ بله… محله های شهر تهران نیز در بانک شماره های سامانه پیامکی مسیج پنل به تفکیک اضافه شده است و امکان ارسال به تمام محله های تهران و اطراف تهران وجود دارد. به این نوع ارسال، ارسال اس ام اس محله ای گفته می شود.

 

⛔ دموگرافی مخاطبین به چه معنا است؟

✅ سه فاکتور سن، جنس و موقعیت مکانی، تشکیل دهنده دموگرافی مخاطبین هستند. تبلیغات بر اساس دموگرافی یکی از بهترین روش های تارگت کردن مخاطبین است، چون بر اساس این سه فاکتور تقریبا میتوان گفت تمام علایق و نیازهای مخاطبین مشخص می شود. ارسال پیامک منطقه ای این امکان را به شما می دهد تا با انتخاب بر اساس منطقه، سن و جنسیت مخاطبین دقیقا به هدف بزنید.

سوالات پرتکرار

آیا در اختیار داشتن بانک شماره های کد پستی شامل هزینه میشود؟ خیر… بعد از خرید پنل اس ام اس مسیج پنل، تمام بانک های شماره ها به صورت رایگان فعال می شود و هزینه ای جهت آپدیت شماره ها نیز دریافت نمی شود

سوالات رایج

بعد از خرید خط چه مدت زمانی برای اضافه شدن به پنل و ارسال نیاز است؟ بلافاصله بعد از این که خط از سمت شما سفارش داده شود، اطلاعات خط به اپراتور ارجاع می شود و بعد از تایید اپراتور، خط احراز هویت شده و به پنل اضافه می شود

سوالات متداول

بعد از خرید پنل اس ام اس، فعالسازی سامانه چقدر زمان میبرد؟ فعالسازی بعد از خرید پنل اس ام اس، در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام میشود

سوالات کاربردی

در صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟ خیر… شارژ پنل، به صورت مادام العمر در پنل باقی خواهد ماند

سوالات پنل های کاربری

قیمت سامانه اس ام اس بر چه اساسی ارائه میشود؟ قیمت سامانه اس ام اس، با توجه به هزینه پشتیبانی ۲۴ ساعته و فعالیت های تیم فنی جهت آپدیت ها و هزینه های سرور و …، مشخص شده است که این هزینه فقط یک بار پرداخت شده و عضویت در سامانه به صورت مادام العمر میباشد

سوالات پنل های کسب درآمد نمایندگی

چطور میتوان از پنل نمایندگی کسب درآمد داشت؟ بعد از خرید پنل نمایندگی امکان کسب درآمد از طریق ( فروش اکانت - فروش شارژ - فروش خط ) وجود دارد

برای اتصال به سرورهای بیشتر ، مشاهده امکانات و غیره کلیک کنید ...
✅ خطوط عمومی پیامک چیست؟ خطوط عمومی به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار میگیرد و برای ارسال پیامک های انبوه از این خطوط استفاده میشود. خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را ندارند. ✅ خطوط اختصاصی پیامک چیست؟ خطوط اختصاصی پیامک دقیقا مشابه سیم کارت های تلفنی است که خریداری می کنید. در واقع همانطور که برای تلفن همراه اپراتورهای متفاوتی مثل همراه اول و ایرانسل وجود دارد، انواع مختلفی از خطوط پیامکی مثل ۱۰۰۰ ،۲۰۰۰ و ... وجود دارند. شما با خرید خط اختصاصی پیامک به صورت انحصاری پیامک ارسال و دریافت می کنید، که در مسیج پنل بابت دریافت پیامک هزینه ای از کاربران دریافت نمی گردد. از این شماره ها می‌توان در بخش ارسال تکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی استفاده کرد. ✅ خطوط خدماتی پیامک چیست؟ خطوط خدماتی در واقع همان خطوط پیامکی اختصاصی (تبلیغاتی) هستند که برای آنها بلک لیست مخابرات آزاد شده و قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابراتی و حتی شماره‌هایی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند را نیز دارد. در واقع خط خدماتی برای ارسال پیامک‌ اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را می‌شناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند استفاده میشود (مانند کد فعال سازی و وریفای شماره موبایل) ، در نظر داشته باشید خطوط خدماتی ، خطوطی هستند که با آن فقط به مشترکین خودتان پیام ارسال می کنید و از شماره های غیر و بانک منطقه و کد پستی استفاده می نمایید و متن پیامک فقط اطلاع رسانی می باشد. اگر حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه و قطع می گردد. همچنین بدلیل اینکه روال خدماتی شدن خطوط توسط اپراتور انجام می شود، زمان انجام شدن درخواست خدماتی، خارج از دسترس سامانه می باشد.

 

⏳در​ پنل نمایندگی sms علاوه بر ارسال و دریافت پیامک

 امکان کسب درآمد از ( فروش اکانت – شارژ پیامک و همچنین فروش خطوط پیامکی به کاربران زیرمجموعه ) نیز وجود دارد.

 

⌛ شخص یا شرکتی که پنل نمایندگی پیامک تهیه می کند

می تواند برای خودش نیز نماینده با دسترسی های مشابه پنل خود ( امکان ایجاد کاربر زیر مجموعه ) تعریف کند و از ارسال های کاربران زیرمجموعه خود هم کسب درآمد داشته باشد.

 

⏳ در نمایندگی پنل اس ام اس ، نماینده قابلیت تعیین بسته با دسترسی و قیمت های متفاوت نیز خواهد داشت.

⌛نمایندگان می توانند تعرفه ارسال پیامک ها و خطوط را با توجه به سیاست های کاری خود تعیین نمایند.

⏳ همچنین می توانند با استفاده از ارسال وب سرویس و استفاده از ماژول های مختلف مانند :

( اقساط، تبریکات، کارت ویزیت هوشمند، مسابقه، نظر سنجی، کد خوان، نوبت دهی، هدایا، اخطاریه و … ) 

بازار هدف خود را در یک بستر نامحدود تعیین کنند.

⌛ پنل نمایندگی اس ام اس امکان کسب درآمد و همچنین ارتباط با مشتری را برای انواع بیزنس های سنتی و مدرن فراهم می کند.

Scroll to top
fa فارسی
X