قوانین و مقررات

توجه :

* قوانین زیر در هر زمان طبق تصمیمات مالکان شرکت قابل تغییر هست و کاربرانی که از شرکت موبیران خدمات میگیرند ، هر از چند گاهی باید قوانین را مطالعه کنند و در صورتی که باب میل ایشان نبود قطع همکاری را انجام بدهند ما به مشترکینی که قوانین ما را قبول و تائید میکنند سرویس ارائه میدهیم 

و از همکاری در غیر کاملا معذوریم.

قوانین سرویس دهی موبیران

در ازای مبلغی که شما میپردازید، ما وب سایت شما را بر روی یک یا چند تا از سرورهای خود میزبانی میکنیم. تا زمانیکه شما شرایط و ضوابط استفاده از سرویسهای ما و یا هر توافق نامه ی دیگری که ممکن است بین شما و موبیران برقرار شود را رعایت نمایید میتوانید از سرویسهای ما استفاده کنید. موبیران تضمین مینماید تمام سرویسهای خود را اعم از اشتراکی و اختصاصی، دقیقا طبق مشخصاتی که در سایت آمده است به مشتری ارائه کند و سرویس گیرنده (مشتری) نیز متعهد میشود که از سرویسها فقط در چهارچوب مشخصات تعیین شده برای آن سرویس استفاده نماید.

 

میزبانی داده ها

برای ما جهت میزبانی وب سایت شما بسیار مهم است که فایلها و محتویات وب سایت شما بر روی سرورهای ما قرار داشته باشند. با انجام دادن اینکار، شما به ما این اجازه را میدهید که فایلها و محتویاتتان را در دسترس کاربران اینترنت قرار دهیم. بدیهی است مسئولیت این محتوا به عهده سرویس گیرنده (مشتری) بوده و موبیران مسئولیتی در قبال محتوای وب سایت کاربران خود ندارد.

 

انتقال سایت مشتری از یک میزبان دیگر:

بکابی رایگان منتقل میشود که کاربر فول بکاب رو بگیرد و لینک مستقیم ارائه دهد.

درصورتی که کاربر به هر دلیلی نتواند لینک مستقیم ارائه دهد و یکی از کارمندان این کار رو انجام بدهد شامل هزینه خواهد بود.

 

اطلاعات شخصی کاربران

کاربر موظف است اطلاعات خواسته شده در هنگام ثبت نام را به طور صحیح و کامل در اختیار موبیران قرار دهد در مقابل، موبیران متعهد میشود اطلاعات شخصی کاربر نظیر ایمیل، آدرس، شماره تلفن و… به صورت کاملا امن نزد خود نگهداری نماید و نیز از آنجا که حفظ حریم خصوصی کاربران برای موبیران بسیار حائز اهمیت میباشد موبیران متعهد میشود که اطلاعات خصوصی کاربرانش را در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار ندهد. با اقدام به خرید یکی از خدمات موبیران، به ما این اجازه را میدهید که در موارد ضروری مثل بررسی های داخلی شرکت، بررسی وب سایت و محتوای وب سایت شما و مسائلی از این قبیل از اطلاعات شخصی شما استفاده نماییم. موبیران موظف است چنانچه درخواست رسمی از سوی مراجع و ارگان های قضایی و یا دولتی مبنی بر در اختیار گذاشتن مشخصات کاربران دریافت کند، مشخصات فردی کاربران را تسلیم آن مرجع و یا ارگان نماید.

 

پشتیبان گیری

موبیران تمام توان خود را در جهت تهیه نسخه ی پشتیبان از وب سایت کاربران به صورت مداوم بکار میگیرد، ولی همانند هر سیستم رایانه ای دیگری، پشتیبان گیری میتواند ناموفق باشد. به همین منظور ما به شما توصیه میکنیم دائما یک نسخه ی پشتیبان از وب سایت خود تهیه نمایید.

لذا شرکت موبیران هیچ مسئولیتی در مقابل بکاپ و هر مشکل ایجاد شده برای سایت و بکاپ مشتری ندارد زیرا تمام این کارها سیستمی است و هر سیستمی مشکلی دارد و ما به هیچ عنوان توان بکاپ گیری بصورت دستی را نداریم .

کاربران موظف هستند که همیشه از فایلها و وبسایتهای خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنند و بر روی رایانه ی شخصی خود نگهداری نمایند. همچنین موبیران مؤکدا توصیه میکند یک نسخه ی پشتیبان اضافی (بر روی CD، رایانه دیگر و …) برای جلوگیری از از دست دادن فایلها و و داده های خود تهیه و نگهداری نمایند.

مسئولیت و پاسخگویی در قبال فایلهای آپلود شده بر روی سرورهای موبیران توسط سرویس گیرنده (مشتری) به عهده ی شخص سرویس گیرنده بوده و هیچ مسئولیتی در این زمینه متوجه موبیران نخواهد بود.

لازم به توضیح هست شرکت موبیران به هیچ عنوان از سرورهای مجازی یا سرور اختصاصی بکاب تهیه نمیکند لذا اگر اطلاعات مهمی دارید یا هاستینگ ارائه میدهید حتما نسبت به بکاب گیری در یک جای دیگر اقدام بفرمائید.

و درصورت ایجاد مشکل شرکت موبیران هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

 

استفاده/فعالیت غیرمجاز

حفظ کیفیت خدمات همیشه در درجه اول اهمیت برای موبیران بوده است. لذا در راستای این سیاست، با فعالیتهای غیر مجاز و سوء استفاده از منابع سرورهای موبیران در جهت فعالیتهای زیر برخورد خواهد شد و تمامی سرویس هایی که کاربر متخلف نزد موبیران دارد، جهت بررسی موضوع، مسدود و در صورت عدم توانایی کاربر در توجیه تخلف، سرویس های کاربر متخلف برای همیشه از روی سرورهای موبیران حذف و هیچ وجهی مسترد نخواهد شد.

 

هک کردن، شامل مواردی نظیر: نفوذ و یا تلاش برای دسترسی بدون اجازه به وب سایتها، شبکه ها و رایانه های دیگر، Port Scan و تمامی اعمال خرابکارانه، کلاهبرداری، ,استفاده از سرور ها به عنوان انتی فیلتر سرقت اطلاعات کاربران و…

ارسال ایمیل های تبلیغاتی و هرزنامه (اسپمینگ) و همچنین ارسال ایمیلهای انبوه و ناخواسته

آپلود فایلهای غیر مجاز، نظیر شل ها و همچنین فایلهای غیر اخلاقی و نیز هر گونه فایل و اطلاعاتی که منجر به برخورد قضایی با سایت مذبور گردد.

استفاده از هاست اشتراکی برای سایت های چت روم و استفاده از سرویس های هاست نامحدود به عنوان هاست دانلود و آپلود

راه اندازی وبسایت هایی که فیلتر شده اند یا امکان فیلتر شدن آنها در آینده وجود دارد بر روی هاست ایران.

هاست هایی که یک بار ابیوز دریافت کردند در صورت ایجاد محتوای با همان محتوای قبلی یا شبیه ان بدون هشدار قبلی سایت از روی سرور پاک و سرویس که خریداری شده لغو خواهد شد لازم به ذکر هست درصورتی که موضوع پیش بیاید موبیران هیچ گونه مبلغی را استرداد نخواهد داد و هیچ بکابی از سایت هم قابل دریافت از سری بکابهای موبیران نمیباشد 

و همچنین ممکن هست باعث بسته شدن حساب کاربری در موبیران گردد.

 

شرایط سفارش و امور مالی

ثبت سفارش توسط مشتری، به منزله ی قبول شرایط و قوانین موبیران میباشد.

سفارشات ثبت شده، فقط به مدت ۳ روز از تاریخ ثبت سفارش، قابل پرداخت خواهند بود و پس از آن منقضی خواهند شد و کاربر باید مجددا سفارش جدیدی در سیستم ثبت کند.

پس از خرید یکی از سرویس های میزبانی موبیران توسط کاربر، موبیران متعهد میشود مادامیکه کاربر سرویس خود را تمدید نماید، سرویس مربوطه در دوره های بعد نیز با همان قیمت اولیه برای او محاسبه شود. بنابراین کاربران فعال مشمول افزایش قیمت احتمالی در آینده نخواهند شد. مگر اینکه سرویس خود را ارتقا دهند و یا وقفه ای در پرداخت صورتحساب آنها رخ دهد.

ارائه ی سرویس به وب سایتهای پرترافیک و حجیم بر روی سرورهای هاست معمولی امکان پذیر نمیباشد.

دارندگان سایتهای پرترافیک و حجیم باید قبل از سفارش با واحد فروش موبیران در خصوص دریافت سرویس مناسب برای وب سایت خود مشورت کنند.

واضح است در صورت عدم توجه به این مساله، سرویس مربوطه مسدود خواهد شد و وجهی مسترد نمیگردد.

در سرویس هایی که شامل دامنه ی رایگان می باشند، ثبت دامنه ی رایگان فقط در هنگام ثبت سفارش امکان پذیر می باشد و پس از آن شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت دامنه ی رایگان برای مشتری نخواهد داشت.

استرداد وجه تنها به مدت ۳ روز پس از ثبت سفارش امکانپذیر خواهد بود و بازگشت وجه تنها مختص به

پرداخت های سالانه می باشد و سرویس های ماهانه استرداد وجه ندارند .همچنین سرویسهایی که با تخفیف های مناسبتی که توسط موبیران ارائه میشود بازگشت وجه ندارند .

مشتری در هنگام ارسال درخواست استرداد وجه موظف است اطلاعات کامل حساب خود را از جمله : شماره حساب ، شماره کارت ، شماره شبا ، نام صاحب حساب و نام بانک به همراه درخواست خود ارسال نماید ، در صورت کامل نبودن اطلاعات فوق هیچ هزینه ای به حساب مشتری مرجوع نخواهد شد .

هزینه ی ثبت دامنه قابل برگشت نخواهد بود.

اگر مشتری، سرویس میزبانی به همراه دامنه خریداری کرده باشد (حتی سرویسهای شامل دامنه ی رایگان) در صورت درخواست استرداد وجه، هزینه ی ثبت دامنه طبق جدول تعرفه ی دامنه در سایت موبیران ، از مبلغ سرویس کسر شده و الباقی مبلغ به حساب اعلام شده توسط مشتری مسترد میگردد.

ارائه بک آپ سرویس های مسدود شده، فقط تا ۱۰ روز پس از تاریخ سررسید صورتحساب امکانپذیر است. بدیهی است پس از این مدت، ارائه بک آپ فقط در صورت پرداخت صورتحساب میسر خواهد بود.

اطلاعات سرویس های منقضی شده، فقط تا ۱۵ روز پس از سررسید صورتحساب بر روی سرورهای موبیران نگهداری خواهند شد و پس از این مدت در صورت عدم پرداخت صورتحساب، سرویس مربوطه به کلی از روی سرور حذف خواهد شد و موبیران هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ی کاربر نخواهد داشت.

برای لغو سفارش که تحویل داده شده کاربر باید با دلیل و منطق درخواست لغو نماید و درصورتی که دلیل موجه نباشد بازگشت وجه امکان پذیر نخواهد بود.

کاربر باید سه روز قبل از تاریخ سررسید فاکتوری که ایجاد شده را پرداخت کند زیرا در روز سررسید سرویس وی مسدود و ممکن است از روی سرورهای موبیران حذف شود.

همچنین موبیران تمدید سرویس را مبنای سه روز قرارداده بدین معنی که کاربری که قصد تمدید دارد سه روز قبل از اتمام قرارداد تمدید میکند

قانون تمدید سرور اختصاصی و مجازی : مشتری باید حداقل ۷ روز مانده به سر رسید سرور خود فاکتور خود را پرداخت نماید شرکت تا سه روز مانده به سر رسید ، سرور را نگهداری و اگر تا سه روز مانده به تمدید فاکتور خود را پرداخت نکند به عنوان کنسلی برخورد خواهد شد و سرور مربوط حذف و فرمت خواهد شد .

 

 سرور اختصاصی خارج از ایران :

خرید سرور اختصاصی منوط به قبول قوانین زیر میباشد 

به دلیل شرایط تحریم ایران توسط اکثرا سایتها و دیتاسنترها امکان بسته شدن سرور در هر زمان میباشد لذا درصورت وجود این چنین مواردی به هر دلیلی از جمله تحریم فاکتور های برگشت شده و یا هر دلیل دیگری سرور بسته شود ، موبیران هیچ مسئولیتی را پذیرا نمیباشد لذا کاربر موظف به تهیه پشتیبان از سرور خود را میباشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بکاب در دست داشته باشد.

 

انتقال هیچ یک از سرورهای اختصاصی از دیتاسنتر به پنل دیگری امکان پذیر نمیباشد مگر در شرایط خاص که از طریق تیکت همکاهنگ میشوید.

توجه : از انجایی که سرورهای خارج از ایران طبق وضعیت همان کشور خریداری میشود و تابع قوانین کشور و دیتاسنتر مربوط میباشد 

موبیران هیچ مسئولیتی در قبال هر مشکل اعم از بسته شدن سرور به هر دلیلی اخذ هزینه اضافی به هر دلیلی نخواهد داشت و خریدار 

باید این ریسک ها را بپذیرد، در غیر اینصورت ما نمیتوانیم خارج از کشور به شما سرور اختصاصی ارائه بدهیم .

تبصره – سرور های اختصاصی که به صورت اقساطی ارائه میشود به هیچ عنوان قابل انتقال به پنل دیگری نخواهد بود

تبصره – در صورت اسرار به انتقال سرورهای اقساطی در صورت صلاح دید مدیریت نصف هزینه ستاپ هر سرور به عنوان کارمزد و ضرر زیان اخذ میشود 

زیرا هدف از ارائه این آفر جذب مشتری ثابت است و همانگونه که میدانید دیتاسنتر همچین آفری ارائه نمیدهد

تبصره – در صورتی میتوانید برای انتقال سرور اختصاصی درخواست بدید که حداقل ۶ ماه از ارائه خدمات به ان سرور گذشته باشد 

تبصره – بازه زمانی ۶ ماه برای سرورهای اقساطی از زمان اتمام اقساط میباشد

تبصره – کارمزد اقساط بین ۱۵درصد تا ۳۰ درصد خواهد بود.

 

شرایط کنسل کردن سرویس :

 شما کاربر موبیران در هر زمان امکان کنسل کردن سرویس خود را از طریق پنل کاربری و یا ارسال تیکت را دارید اما باید به موارد زیر توجه بفرمائید :

توجه داشته باشید از همان دقیقه های اول که کنسلی را از طریق رابطه کاربری یا ارسال تیکت انجام دادید از همان لحظه سرور یا سرویس شما حذف و قابل واگذاری به غیر خواهد بود مگر اینکه در تیکت شرایط دیگری توافق شود

۱-کنسل کردن هر نوع سرویس از همان تاریخ و همان ساعت و دقیقه برای موبیران به عنوان عدم نیاز به ان سرویس بوده و موبیران از ان تاریخ و دقیقه میتواند اطلاعات سرویس را حذف کند لذا کاربر هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت 

۲-هر زمان که سرویس حذف گردید چه یک روز بعد از تمدید چه اخر تمدید هیچ مبلغی قابل استرداد یا بازگشت نمیباشد مگر اینکه قبل از کنسلی توافق شود 

۳-سرویس کنسلی به هیچ عنوان قابل بازگشت نمیباشد چه از لحاظ اطلاعات چه از لحاظ باقی مانده زمان ، لطفا در کنسلی دقت لازم را داشته باشید 

۴-منظور از سرویس در این بند کلیه محصولات ارائه شده در شرکت موبیران میباشد (سرور اختصاصی سرور مجازی هاست دامنه فضای بکاب و…..)

۵-در صورتی که سرور اختصاصی ۶ ماهه که با ستاپ میباشد و برای پرداخت شما که شامل شش ماه و یک سال بود یا سرویسهای سه ماهه که نصف ستاپ تخفیف گرفته میشود در صورت درخواست کنسلی به هر دلیلی توسط کاربر هزینه ستاپ که هر مقدار یا کامل ان تخفیف داده شده بود از هزینه کسر و تعداد روزهای استفاده نیز کسر و مابقیه پس از طی مراحل حسابداری قابل استرداد میباشد 

۶-سرویس 

 

شرایط و ظوابط اسپانسری:

در صورت توافق برای ارائه خدمات اسپانسری با هر نوع توافقی در صورتی که مشترک به تعهد خود عمل نکند سرویس وی مسدود و او موظف به پرداخت یک ساله همان سرویس خواهد بود برای رفع مسدودی 

لازم به ذکر هست هیچگونه عذری مورد قبول نخواهد بود و به هیچ عنوان بکاب ارائه نخواهد شد .

 

پشتیبانی:

تیم پشتیبانی موبیران فقط مسئولیت رسیدگی به مشکلات مرتبط با خدمات ارائه شده توسط موبیران را دارد و در رابطه با برنامه ها و اسکریپتهایی که کاربر بر روی هاست و یا مدیریت محتوا خود نصب و ذخیره میکند هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

همچنین کاربر باید آشنایی مقدماتی با مبحث هاستینگ و سرویسهای مرتبط با آن را داشته باشد و موبیران هیچ تعهدی در قبال آموزش کاربران ندارد.

 

سرور مجازی ابری:

سرور مجازی ابری به دلیل استفاده از تکنولوژی ماشینی و عدم دخالت انسانی در ساخت و ماشین و موارد دیگر باید حتما حداقل سه روز مانده به تاریخ سررسید تمدید شوند در غیر این صورت سرور بصورت اتوماتیک و ماشینی بصورت کامل از سرورهای ابری ما پاک و غیر قابل بازگشت است لذا باید حتما تا ۳ روز مانده به تاریخ سررسید تمدید گردند.

بکاب گیری از اطلاعات شما بر عهده شرکت موبیران نبوده و ما صرفا مسئول ارائه سرویس در چهارچوب پکیج خریداری شده هستیم و بکاب گیری و حفظ اطلاعات سرور شما بر عهده خود شما میباشد.

 

رفع مشکل و حل اختلاف 

در صورتی که هر کاربری با هر سرویسی که خریداری کرده اقدام به تهدید یا اقدام به شکایت در هر جای قانونی نماید ما کلیه سرویسهای ایشان را مسدود کرده و تا اقدام اخر یا رفع مشکل به هیچ عنوان امکان باز کردن سرویسها و یا سرویس مشترک را نداریم .

فلذا بهتری حالت رفع مشکل به صورت مودبانه و با حوصله حل مشکل از طریق تیکت میباشد.

ما در هرجا و هر مکان پاسخ گوی مشکلات شما خواهیم بود.

 

موارد و سرویس های دیگر :

قوانین و … فروشگاه اینترنتی و مراکز علمی آموزشی موبیران در سایت فوق قابل مشاهده و مرور می باشد.

قوانین و … سامانه پیام کوتاه و سرویس های آن در سایت فوق قابل مشاهده و مرور می باشد.

 

 

انتقاد – پیشنهاد – نظر – شکایت

از عدد ۱ تا عدد ۹ چند امتیاز می دهید ۱ عدد ضعیف ۹ عدد قوی

پشتیبانی سریع

در اولین فرصت به شما پاسخ می دهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
fa فارسی
X